Za nejdůležitější kritéria image v kategorii bank označili, ve výzkumu pořádaném agenturou GfK, dotazovaní manažeři důvěryhodnost, finanční sílu, serióznost a přístup ke klientům.
„Velmi si ocenění vážíme. Jsme si vědomi toho, že vytvoření kvalitní image je zcela jistě dlouhodobou záležitostí, na kterou má vliv řada faktorů. Mezi nejdůležitější atributy image HVB Bank řadím především spolehlivost, důvěryhodnost a stabilitu, zároveň i orientaci na nejrůznější potřeby našich zákazníků,“ řekl Jan Chvojka, marketingový ředitel HVB Bank.
HVB Bank získala v rámci této soutěže ocenění již podruhé. Poprvé to bylo v loňském roce, kdy se umístila v kategorii bank na druhém místě. V letošním roce se na druhém místě umístila Živnostenská banka, na třetím eBanka.
Hlavním cílem soutěže Rhodos, ceny za image, je ohodnotit image společností z vybraných oborů výroby a služeb, a poté sestavit žebříček tří nejlepších firem v každé ze zkoumaných kategorií. Cena za firemní image je vyhlašována v 11 kategoriích podle oboru činnosti firem. O pořadí firem v jednotlivých kategoriích rozhodoval reprezentativní vzorek 500 top manažerů z celé České republiky.