„V rámci akce Týden s Mikulášem jsme se rozhodli rozdat malým klientům dárek. Výpravná knížka Kdyby čert na koze jezdil obsahuje pohádky o čertech od různých českých autorů. Výtvarník Karel Franta doplnil knihu ilustracemi čertů. Proto může být pro děti vhodným dárkem právě k Mikuláši,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, manažer marketingu Poštovní spořitelny. „Vydání knihy navíc Poštovní spořitelna podpořila,“ dodal Tomáš Zrzavecký.
V současnosti vede Poštovní spořitelna více než 8300 účtů Mini. „V segmentu mladých patříme rozhodně k leaderům trhu. Celkem totiž vedeme více než 150 000 účtů Junior, Mini a Dětských vkladních knížek,“ doplnil Tomáš Zrzavecký.
Týden s Mikulášem je akcí, která má podpořit čtenářství i výtvarné snahy mladých lidí. V rámci této akce oslovila Poštovní spořitelna ředitele základních a mateřských škol, aby výtvarně pojali téma „čert“ a výtvory svých žáků poslali do Poštovní spořitelny. Každá škola a školka, která se akce zúčastní, získá pro svou knihovnu také knížku Kdyby čert na koze jezdil. Nejlepší díla PS vystaví ve svých pobočkách.