Vytvořená e-business platforma propojila importéry automobilů s jejich prodejci a s CAC LEASING jako financující společností. „Od spuštění druhé generace této softwarové aplikace byl jejím prostřednictvím financován nákup automobilů za více než 3,5 mld. Kč a dosáhli jsme tak zvýšení obratu provozního financování o téměř 20 %,“ potvrzuje obchodní přínos pro společnost Christoph Greussing, generální ředitel a předseda představenstva CAC LEASING. Podle Ch. Greussinga přinesl systém především zrychlení platebního styku, významnou úsporu v nákladech na administrativu provozního financování a rovněž zvýšení podílu CAC LEASING na financování zapojených značek.
Prvním importérem, který začal využívat toto internetové řešení, byl Peugeot. Postupně se přidali Mitsubishi a Honda. Otevřenost systému umožňuje zapojení více importérů i více sítí prodejců a také různých druhů provozního financování.
V rámci provozního financování hradí společnost CAC LEASING prodejcům automobilů vozidla dodaná importérem. Prodejce pak takto financované auto dále prodá za hotové a peníze vrátí zpět do systému nebo zprostředkuje uzavření leasingové smlouvy nového majitele automobilu s CAC LEASING. Vytvořená aplikace umožňuje všem zapojeným subjektům sledovat a kontrolovat průběh celého procesu. Importér vkládá data k fakturám za dodané vozy dealerům, společnost CAC LEASING tato data kontroluje a na základě zjištěných údajů vyplácí peníze.