ČSOB a Poštovní spořitelna nově nabízí dárkové a pravidelné dobíjení předplacených karet mobilních operátorů prostřednictvím elektronického bankovnictví

08.12.2005 | , ČSOB
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

ČSOB a Poštovní spořitelna od 12. prosince rozšiřují možnosti dobíjení předplacených karet mobilních operátorů prostřednictvím elektronického bankovnictví. Klienti využívající internetové či telefonní bankovnictví mohou nově využít tzv. dárkové a pravidelné dobíjení předplacených karet mobilních operátorů.

Uživatelé služeb ČSOB Internetbanking 24, ČSOB Businessbanking 24, Max Internetbanking PS a ČSOB Linka 24 mohou nechat dobít předplacenou kartu komukoli jinému v určitý den a hodinu, např. v den jeho narozenin či u jakékoliv jiné příležitosti. Zároveň přitom mohou zadat text SMS zprávy, kterou obdarovaný obdrží po dobití kreditu. Za tuto SMS zprávu je účtován stejný poplatek jako za SMS zprávy v rámci služby ČSOB Info 24 nebo Max Info PS. „Pokud například klient chce svému synovi dobít kredit u příležitosti jeho svátku v následujícím týdnu, již dnes může zadat, aby se mu příští týden v osm hodin ráno dobil kredit ve výši 400 korun a poté mu banka poslala SMS zprávu s textem: ‚Vše nejlepší k svátku, táta!‘. Pokud uživatel nechce žádnou SMS po dobití posílat, pochopitelně nemusí,“ uvedl Jan Doubek, ředitel elektronického bankovnictví pro ČSOB a Poštovní spořitelnu, a dodal „Klient má zároveň možnost nechat se informovat od operátora o tom, zda bylo dobití kreditu provedeno, aby měl jistotu, že dárek byl doručen.“

Další službou, pravidelným dobíjením předplacených karet, ČSOB i Poštovní spořitelna přibližují uživatelům předplacených sad komfort, na nějž jsou zvyklí ti, kdo používají mobilní telefon s paušálem. Uživatelé služeb ČSOB Internetbanking 24, ČSOB Businessbanking, Max Internetbanking PS a ČSOB Linka 24 mohou zadat pravidelné dobíjení předplacených karet s frekvencí týden nebo měsíc. Klienti mohou zadávat libovolný počet pravidelných dobití sobě i komukoli jinému. Za tuto službu se neúčtuje žádný poplatek. Pokud klient pravidelně dobíjí ze svého účtu i kartu někoho jiného, může se opět nechat od operátora informovat o tom, zda bylo dobití kreditu provedeno.

 

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy