Tim Kidd Vilém Hübner Zdeněk Skála Stephan Sigrist
Situaci na trzích střední a východní Evropy představí Vilém Hübner z GfK Praha a Zdeněk Skála z INCOMA Research. Zaměří se zejména na
-
analýzu kupní síly a struktury výdajů domácností
-
prohlubující se segmentaci nakupujících
-
vývoj maloobchodních formátů
-
fenomén maloobchodních značek
-
a pozici hlavních maloobchodních řetězců
Panevropské a globální trendy obchodu nastíní vystoupení Tima Kidda z londýnského Europanelu. Půjde zejména o problematiku expanze diskontérů, hledání paralel mezi střední a východní Evropou a dalšími reformními trhy (v latinské Americe a Asii) a o příklady úspěšných mezinárodních řetězců (s důrazem na společnost Tesco).
Jiný pohled na vývoj světového trhu, akcentující změny poptávky, představí Stephan Sigrist z prestižního švýcarského Institutu Gottlieba Duttweilera. Jeho vystoupení bude především zamyšlením o nákupních zvyklostech budoucnosti.
Diskuse k uvedeným tématům navíc proběhne v rámci specializovaných workshopů během druhého dne summitu: Shopper 2006 / Proměna zákazníka v čase, Obchodování na trzích nových členů EU a Rozvojové možnosti na trzích budoucích členů EU a v Rusku.
Retail Summit 2006 navazuje na tradici 11 úspěšných ročníků, zejména pak na setkání v roce 2005, jehož se zúčastnilo rekordních 940 delegátů. Akce se koná díky podpoře několika desítek firem a institucí. Zvláštní poděkování organizátorů patří komunikačnímu partneru – společnosti EUROTEL.
Průběžně aktualizované informace o Retail Summitu 2006 jsou k dispozici na www.retail21.cz/summit
Případné dotazy je připravena zodpovědět Barbora Krásná (krasna@incoma.cz)