„Konkurenční produkty nemají co nabídnout. Toto CD opravdu děti nutí k aktivní činnosti a ukazuje věci z praxe. Žáci na něj reagovali velmi dobře,“ říká Oldřich Suchoradský, učitel ZŠ v Kopidlně. V této škole využili CD ve výuce informatiky. Společně s pracovnicemi České pošty si žáci vyzkoušeli, jak internetové bankovnictví funguje v praxi.
Testování ve výuce má svůj dopad v reálném životě. „Řada žáků si následně zažádala o dětské pojištění, jejich rodiče využili i další produkty Poštovní spořitelny,“ dodává Suchoradský. „Poštovní spořitelna mne vážně překvapila. Něco podobného jsme ve výuce opravdu potřebovali a toto CD splňuje naše požadavky. Ve výuce s podobnými produkty chceme určitě pokračovat,“ uzavírá Suchoradský.
„Výrobou a distribucí tohoto CD jsme chtěli investovat do finančního vzdělávání veřejnosti. Internetové bankovnictví klientům šetří nejen čas, ale i peníze na bankovních poplatcích. V podobném rozsahu do vzdělávání široké veřejnosti neinvestuje žádná jiná banka v ČR. Jsme rádi, že si CD našlo v řadách učitelů a žáků své fanoušky," hodnotí výsledky Tomáš Zrzavecký, manažer marketingu Poštovní spořitelny.
Poštovní spořitelna distribuovala vzdělávací CD s průvodcem internetovým bankovnictvím několika kanály. Více než 18 tisíc klientů si o CD aktivně zažádali. Médium obdrželo 40 000 návštěvníků veletrhu Invex 2005, našli ho i zájemci o CD a kosmetiku Chinaski a čtenáři několika časopisů. Poštovní spořitelna také zaslala CD do každé základní školy, učiliště a střední školy
Distribuce CD napomohla už tak rychlému rozvoji internetového bankovnictví Poštovní spořitelny. Meziročně vzrostl počet uživatelů o více než 400 %.
Textový i hlasový průvodce CD umožní klientům vyzkoušet si internetové bankovnictví "nanečisto". Ke spuštění CD není zapotřebí nic instalovat, program se spustí sám po vložení CD do počítače. Poštovní spořitelna CD rozdává zdarma. Je možné si o něj zažádat na telefonní lince 495 800 150 nebo prostřednictvím formuláře na stránkách www.postovnisporitelna.cz.