Destinační management Moravsko - Slezský prezentoval největší lákadla a zajímavosti regionu. Zájem ze strany odborníků byl především o nabídku turistických atraktivit, sportovního vyžití a možností levného ubytování v turistickém regionu Severní Moravy a Slezska.
Největší zájem ze strany laické veřejnosti byl jako tradičně o možnosti kempování na Severní Moravě a ve Slezsku. Holandská klientela byla zastoupena zejména aktivními seniory, kteří byli o České republice, respektive turistickém regionu Severní Moravy a Slezska velice dobře informováni, a kteří měli eminentní zájem navštívit co nejvíce turistických atraktivit včetně nejrůznějších sportovně – rekreačních areálů. V rámci veletrhu byli prezentováni také partneři z regionu, kteří využili nabídky prospektového servisu.
Turistický region Severní Moravy a Slezska byl pro holandskou klientelu velice atraktivní a to především z důvodu jeho větší vzdálenosti, Holanďané ještě neměli možnost a příležitost tento kout České republiky pořádně probádat, existence dvou velice rozmanitých a malebných pohoří a ideální výchozí pozice k další cestě do Polska a Slovenské republiky.
Pevně věříme, že naše účast na tomto nejvýznamnějším holandském veletrhu cestovního ruchu nemalým způsobem přispěje ke zvýšení návštěvnosti Holanďanů v turistickém regionu Severní Moravy a Slezska.