Oproti jiným formám reklamy jsou inzeráty Skliku velice přesně zacíleny a oslovují každého uživatele jednoduše podle toho, co zrovna hledá.
Inzeráty reklamního systému Sklik se zobrazují ve výsledcích vyhledávání nejpoužívanějšího vyhledávače na českém internetu - na Seznamu. Inzeráty Skliku jsou velmi dobře zacíleny a uživatelům se zobrazují podle toho, co zrovna hledají. V tuto chvíli se v Skliku zobrazuje na 40 tisíc aktivních inzerátů z 5000 aktivních účtů.
Reklamní systém Sklik přivede denně na stránky inzerentů více než 200 tisíc návštěvníků.
Kde se inzeráty zobrazují
Inzeráty Skliku se zobrazují ve výsledcích vyhledávání v nejpoužívanějším vyhledávači – ve vyhledávání na Seznamu. Vedle výsledků fulltextového vyhledávání se inzeráty zobrazují i na jiných službách Seznamu, a sice ve výsledcích hledání Seznam Zboží a na Sbazaru.cz.
Podle čeho se inzeráty řadí
Inzeráty Skliku se zobrazují na klíčová slova, která charakterizují váš obor činnosti a která zadáte v administraci Skliku. Inzeráty jsou na stránce seřazeny podle toho jak se na inzeráty kliká a jakou uživatel nastavil maximální cenu za proklik. Pokud napíšete text inzerátu tak, aby byl pro uživatele zajímavý a nastavíte přiměřenou cenu, tak se váš inzerát bude zobrazovat na vyšší pozici než inzerát méně zajímavý. To, že je inzerát pro uživatele zajímavý zjistíte podle toho, jestli a jak se na inzerát kliká.
Výhody Skliku
Platíte jen za proklik - Neplatíte za zobrazení inzerátu, ale za to, že na něj někdo klikne.
Cenu si určujete sami - Sami si nastavíte cenu jakou chcete platit za proklik na svůj inzerát - od 20 haléřů. Můžete si také nastavit kolik maximálně chcete za den investovat do inzerce v Skliku. Máte tedy maximální kontrolu nad svými kampaněmi a vždy víte kolik jste za své peníze získali návštěvníků.
Cílená návštěvnost - Máte jistotu, že návštěvníci, kteří kliknou na váš inzerát, hledají právě to, co v inzerátu nabízíte.
Reklamní kampaně si může vytvořit každý - V administračním rozhraní Skliku si každý uživatel Seznamu může vytvořit vlastní reklamní kampaně. S vytvořením kampaní vám může pomoci podrobná nápověda nebo návod Jak začít inzerovat v Skliku. Dobrou inspirací vám mohou být vzorové kampaně v demo účtu Skliku.
Kampaně můžete svěřit i profesionálům ze Seznamu - Pokud si nejste jisti jestli své kampaně dokážete správně vytvořit a napsat zajímavé texty inzerátů, můžete svěřit založení kampaně a její správu, profesionálům ze Seznamu.
Bezpečnost Skliku
Inzeráty se zobrazují ve vyhledávání na Seznamu a dalších službách provozovaných Seznamem. Tímto způsobem je vyloučen jakýkoliv zásah třetí strany, to je hlavní výhoda Skliku proti jiným PPC reklamním systémům (PPC znamená Pay Per Click, tedy platba za proklik).
Další ochranu představují automatické mechanismy nastavené Seznamem tak, aby se např. při vícerém kliknutí na jeden inzerát stejným uživatelem započítal pouze jediný proklik. Pokud se přece jen v klikacím systému objeví podezřelé aktivity, je možné je zpětně dohledat v uchovaných datech a nesprávně utracené peníze inzerentovi v plné výši refundovat.
Pokud chcete názorně vidět, jak celý systém vypadá a jak funguje, zkuste demo účet Skliku nebo se přihlaste do administrace Skliku svým emailem u Seznamu.