Klienti Union banky mají přístup ke svým kontům přes mobilní telefony GSM a klasické linky

27.01.2000 | ,
ÚČTY A SPOŘENÍ


perex-img Zdroj: Finance.cz

Klienti Union banky mají přístup ke svým kontům přes mobilní telefony GSM a klasické linky

OSTRAVA (27. ledna 2000) -

Klienti Union banky, kteří vlastní mobilní telefon, budou mít od 1. února přístup k informacím o svých účtech mnohem jednodušší. Budou totiž moci využít nové služby Union GSM Banking, jež jim umožní rychle na dálku získávat informace o zůstatku, disponibilním zůstatku, kurzu valut a deviz Union banky a ČNB a překročení nebo poklesu zůstatku při stanoveném limitu. “Zavedením této služby se blížíme k Evropské špičce,” řekl mluvčí Union banky Josef Řeřicha.

Union GSM Banking využívá ke komunikaci s klientem krátkých SMS zpráv. Vstupovat do systému je možné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, takže klienti

nebudou nijak omezeni pracovní dobou banky.

Po odeslání zprávy s dotazem z  mobilního telefonu směřuje krátká textová zpráva do Střediska textových zpráv, které ji okamžitě doručuje na GSM bránu Union banky. Systém pak automaticky zpracuje odpověď, která je obratem odeslána zpět klientovi.

Union banka zabezpečuje okamžitou aktualizaci informací o účtech. “Naši zákazníci mohou na dálku přesně a s jistotou plánovat svoje další výdaje nebo kontrolovat příjmy,” zdůraznil Řeřicha.

Velmi podobným způsobem budou moci, rovněž od 1. února, získat klienti Union banky informace o stavu svých účtů také přes klasickou telefonní linku, a to prostřednictvím nového systému telefonického bankovnictví U-phone.

Tento systém je určen majitelům běžných účtů v korunách i cizí měně, kterým bude poskytovat přes zařízení voicedesk informace o zůstatku na účtu, disponibilním zůstatku a kurzovním lístku Union banky a ČNB. Pro systém U-phone platí stejné výhody jako pro GSM Banking - je rychlý, pohotový a přístupný 24 hodin denně, 7 dn

í v týdnu. Při komunikaci s bankou využívá bezplatnou tzv. zelenou linku 0800/115 572. Pro volání ze zahraničí jsou k dispozici telefonní čísla 069/6115 615, 6115 616.

Informace systému jsou chráněny klientským číslem a heslem, což zabezpečuje vysokou ochranu finančních údajů. Ochranné prvky klienti obdrží doporučenou zásilkou a při prvním přihlášení do systému si sami změní heslo, aby se ještě zvýšila ochrana údajů před neoprávněným vstupem.

Zdroj: Union banka, a.s.

Autor článku

 

Články ze sekce: ÚČTY A SPOŘENÍ