Telefonické bankovnictví využívá v ČSOB 11 tisíc klientů

15.02.2000 | ,
ÚČTY A SPOŘENÍ


perex-img Zdroj: Finance.cz

Služeb telefonického bankovnictví Československé obchodní banky (ČSOB) využívá 11 tisíc klientů banky. ČTK o tom včera informoval mluvčí banky Jan Stolár. Telefonické bankovnictví bude podle něj ve druhém čtvrtletí letošního roku dále rozšířeno mj. o služby Call centra či využití SMS zpráv.

Kromě telefonického bankovnictví nabízí banka v rámci elektronického bankovnictví rovněž služby Edifact a MultiCash. Ty umožňují elektronickou výměnu zpráv a jsou určeny především firmám s větším objemem platebních příkazů. Edifact využívá 1250 klientů banky, MultiCash pak 600 klientů. "U služby MultiCash zaznamenáváme nárůst o 100 až 120 klientů měsíčně," dodal mluvčí banky.

"Banka připravuje rozšíření oblastí elektronických distribučních kanálů o samoobslužné bankovnictví a Internet banking," uzavřel Stolár.

Služby přímého bankovnictví nabízí i další velké české peněžní ústavy. IPB má téměř 65 tisíc zákazníků, když nejvíce, 53 tisíc klientů, využívá telefonickou službu Phonebanking. Službu IPB Homebanking využívá přes deset tisíc klientů a GSM Banking necelých tisíc klientů.

Komerční banka má celkem zhruba 70 tisíc klientů, Česká spořitelna u služby Sporotel 63 tisíc, u HomeBankingu a GSM Bankingu kolem tří tisíc klientů. Specializované na elektronické bankovnictví jsou v ČR Expandia Banka a Nonstopbank.

Zdroj: ČTK

Autor článku

 

Články ze sekce: ÚČTY A SPOŘENÍ