StarDance Tour přidává odpolední představení a varuje před překupníky vstupenek

13. 11. 2024 12:07 | , Finance.cz
Spotřebitel
perex-img Zdroj: Česká televize / foto Mikuláš Křepelka

Ohlášené turné StarDance Tour 2025 má u diváků České televize nebývale silný ohlas. Pět představení, která se odehrají až za rok v pěti krajských městech, bylo vyprodáno během pár hodin. A to ještě nezačal předprodej do šestého města, Prahy. ČT už proto ohlásila přidání mimopražských odpoledních představení. A varuje před překupníky vstupenek.

Na taneční šňůře vystoupí umělecké či sportovní osobnosti a jejich profesionální taneční partneři a partnerky známé z uplynulých ročníků televizní show. Stejné bude také to, že hrát bude živá hudba a moderovat dvojice Tereza Kostková a Marek Eben.

Turné na naplánováno pro rok 2025 do velkých sportovních hal v tomto pořadí:

27. září – KV Arena v Karlových Varech

4. října – Ostravar aréna v Ostravě

11. října – Winning Group Arena v Brně

18. října – Home Credit Arena v Liberci

25. října - enteria arena v Pardubicích

4. listopadu – O2 arena v Praze

Cena vstupenek v předprodeji se liší podle toho, jak blízko u tanečního parketu bude divák sedět. Nejlevnější vyjdou na 490 korun, nejdražší na 1490 korun. Každé představení má navíc vygenerovat peníze na charitativní projekt, který je spjatý s daným městem.

Generální ředitel České televize Jan Souček se nechal slyšet, že vysoký zájem o turné předpokládal, ale rychlost prodeje všech vstupenek ho překvapila. Realizační tým pochválil za to, že se podařilo vyjednat další odpolední představení, která se začnou prodávat ve čtvrtek 16. listopadu v poledne.

„Ti, kteří se domnívají, že náklady na tuto taneční show hradí ČT z peněz koncesionářů, nemají pravdu. Turné si na sebe vydělá, jeho pořádání je plně hrazeno z prodeje vstupenek. K jeho přípravě jsme se rozhodli na základě diváckého zájmu, úspěšný předprodej dokazuje, že to byl dobrý krok," uvedl Souček.

Česká televize chce díky tour také představit práci svých profesionálů, navíc sestřihem ze záběrů natočených v krajských městech vznikne silvestrovský pořad. Každý večer bude korunován vítězný pár – o královně a králi tanečního parketu rozhodne jak porota, tak diváci v hale.

 

Překupníci už šponují ceny

Vysokého zájmu o vstupenky se už chopili také překupníci. Hned po oznámení "Vyprodáno!" se začaly na sociálních sítích objevovat nabídky k přenechání vstupenky, samozřejmě za výrazně vyšší ceny, které mohou do otevření turniketů ve sportovních halách ještě stoupat v závislosti na zájmu o druhé kolo předprodeje.

"Takové jednání odsuzuji. Děláme maximum proto, aby si oficiální cestou mohlo vstupenky zakoupit co nejvíce zájemců. Společnosti Ticketportal a Ticketmaster, které prostřednictvím svých sítí pro Českou televizi prodej zajišťují, navíc upozorňují, že při odhalení přeprodávání mohou konkrétní vstupenky zneplatnit, a to bez nároku na náhradu škody. Platí tedy stejná pravidla, jako pro prodej na jakoukoliv jinou hudební či taneční halovou show,“ připomíná kreativní producentka Lucie Kapounová.

"Ticketportal nemůže zaručit pravost vstupenek zakoupených na přeprodejních portálech. Ticketportal s těmito společnostmi nemá nic společného a tento způsob přeprodávání vstupenek nepodporuje," stojí také v prohlášení na stránce předprodeje.

Tip: Garantovaný výnos 25 % za měsíc!? Falešná reklama na dluhopisy ČNB varuje před umělou inteligencí

Články ze sekce: Spotřebitel