Vklad po telefonu
Po telefonu si můžete otevřít termínovaný vklad pouze s použitím služby telebanking nebo GSM Banking. Pozor! I když banka poskytuje některou z výše uvedených služeb, není zatím pravidlem, že si budete moci termínovaný vklad po telefonu založit.
Způsob založení termínovaného vkladu se liší v závislosti, zda využijete telebanking nebo GSM Banking.
Při využití telebankingu je obvykle postup následující:
- zavoláte si vaši klientskou linku,
- oznámíte telefonnímu bankéři své identifikační číslo a své heslo,
- po Vaší řádné identifikaci telefonní bankéř provede Vaše příkazy,
- nahlásíte mu, že si chcete založit termínovaný vklad, vyberete si druh termínovaného účtu, délku vkladu, částku a nakonec zvolíte pohyblivý nebo pevný úrok,
- telefonní bankéř Vám vklad obratem založí.
Obvyklý postup při využití služby GSM Banking (SIM Toolkit):
- do vašeho mobilního telefonu si zadáte váš bankovní PIN a dostanete se do aplikace Vaší banky,
- v menu si nalistujete většinou položku VKLAD (nebo nějakou podobnou),
- zadáte svoje číslo účtu a částku, na kterou chcete termínovaný účet zřídit,
- vyberete si z druhů terminovaných vkladů, který vám telefon nabídne a vyberete si optimální délku termínovaných vkladů,
- požadavky odešlete,
- po chvíli se vám objeví informace, zda došlo k založení účtu.