Průzkum společnosti Mori tak potvrdil, že Češi hodnotí hospodářskou situaci země příznivě. Podle výsledků průzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění (CVVM), zveřejněných v únoru, ji pozitivně vnímá 71 procent občanů, z toho tři procenta ji hodnotí velmi dobře a 68 procent spíše dobře. Kritický názor naopak zastává 28 procent Čechů. Přitom od posledního šetření uskutečněného loni v únoru se pohled na úroveň české ekonomiky u lidí téměř nezměnil.
Důvěra v ekonomiku zůstává vysoká také podle pravidelných měsíčních šetření Českého statistického úřadu. Letos v únoru se ukazatel důvěry v českou ekonomiku snížil proti lednu o 0,4 bodu, přesto byla jeho hodnota druhá nejvyšší v historii. Ukazatel podnikatelské důvěry se snížil o 0,8 bodu na třetí nejvyšší hodnotu za dobu jeho měření, důvěra spotřebitelů se zvýšila o 0,9 bodu. Ve srovnání s únorem 2006 celková důvěra stoupla o pět bodů. Podnikatelská důvěra byla vyšší o 5,5 bodu a spotřebitelská o 2,6 bodu.
Mori Česká republika je na tuzemském trhu novou agenturou zaměřenou na výzkum veřejného mínění. Agentura je specializovanou divizí společnosti Ipsos TAMBOR pro výzkum veřejného mínění a pro výzkum ve veřejném sektoru. Zaměřuje se na výzkumy v oblasti státní správy, samosprávy, veřejných služeb, médií a neziskového sektoru. Výstupy ze svých pravidelných šetření a názory veřejnosti na aktuálně zařazená témata bude pravidelně zveřejňovat na svých webových stránkách www.mori.cz.