Kromě grafiky a řady nových aplikací je také hlavní novinkou webu „Bobrův průvodce produkty“. Oblíbený bobr, na kterého pojišťovna vsadila i ve svých reklamách, podle prvních průzkumů mezi návštěvníky webu opět zabodoval.
Bobrův průvodce produkty je pomocníkem pro všechny návštěvníky webu, kteří nemají úplně jasnou představu o pojištění, které si chtějí sjednat, anebo pojištění příliš nerozumí a chtějí poradit. Oproti jiným webům má Bobrův průvodce tu výhodu, že si návštěvník může volbou svých odpovědí ovlivňovat doporučení bobra, a výsledné doporučené pojištění si tak nastaví podle svých potřeb. Celkové ztvárnění průvodce má uživatelsky příjemnou, hravou formu.
Web také nabízí celou řadu nových možností, které usnadní klientům pojišťovny práci a šetří jejich čas. „Přes internet teď lze u nás bez problémů sjednat pojištění, konkrétně povinné ručení nebo pojištění na cesty. Možné je také prostřednictvím webových stránek nahlásit pojistnou událost a ušetřit si tak čas,“ vysvětluje Petr Kleiner, ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny.
Velkým plusem webu je také nová sekce pro novináře. „Sekce pro novináře je nadprůměrně komfortní. Servis je přehledný a nabízí vše, co novináři hledají,“ říká Petr Milata, manažer externí komunikace ČSOB Pojišťovny, který tvorbu novinářské sekci řídil. Kromě aktuálních informací si odtud novináři mohou stáhnout také loga či fotografie vedení ČSOB Pojišťovny.
Tím ale výčet novinek, jež webové stránky nabízejí, nekončí. „Máme zcela novou grafiku zohledňující firemní styl naší společnosti. Kompletně se změnila struktura a uspořádání hlavních sekcí a provedli jsme také optimalizaci stránek pro vyhledavače (SEO),“ popisuje David Roček, manažer marketingu ČSOB Pojišťovny, který celý projekt nového webu řídil, a dodává: „Máme také nově zpracované vyhledávání našich poboček a přibyly nové on-line aplikace, které umožňují návštěvníkům pohodlné využívání našich služeb z domova.“
A jak na nový web reagují sami návštěvníci? Průměrná návštěvnost po jejich pilotním spuštění několikanásobně vzrostla. Jen v lednu navštívilo nové stránky přes 39 tisíc unikátních uživatelů, což je o 32 procent víc než za stejné období loňského roku.
Návštěvníci mají tradičně největší zájem o informace k povinnému ručení a nejvíce využívají aplikaci sjednání cestovního pojištění přes internet. ČSOB Pojišťovna si také nechala zpracovat kvalitativní výzkum Oční kamerou nového webu agenturou GFK. A výsledky, které z průzkumu vzešly, byly velmi pozitivní. „Nejvíce si klienti chválí přehlednost a jednoduchost uspořádání webu a jeho grafickou podobu. Zaujaly je rovněž on-line služby a Bobrův průvodcem produkty. Z výzkumu vzešla také řada doporučení samotných klientů, na jejichž základě jsme náš web ještě vylepšili a více ho tak přiblížili potřebám našich klientů,“ říká David Roček.