Pojišťovací makléři jsou těmi nejobjektivnějšími odborníky pro srovnávání pojistitelů z různých aspektů, což je dáno podstatou a charakterem jejich profese. Již posedmé budou hodnotit, jak pojišťovny dokáží nejen spolupracovat se svými nepostradatelnými obchodními partnery, ale také uspokojovat pojistné potřeby občanů, institucí a podnikatelů. A opět u této prestižní ankety nebude chybět portál www.finance.cz, který se stal hlavním internetovým partnerem akce.
Stovky hlasujících, desítky soutěžících
Anketa má svoji váhu právě proto, že je hodnocena na pojišťovnách nezávislými zprostředkovateli, kteří jsou však s nimi v úzkém a trvalém profesionálním kontaktu. Hodnotí se nejen samotné produkty pojišťoven, ale také jejich chování při likvidaci pojistných událostí. Anketní lístek je rozesílán všem 529 registrovaným pojišťovacím makléřům, kteří tak svými hlasy rozhodnou, která z 39 pojišťoven si odnese některou z cen.
Nově i nejlepší pojistný produkt
Stejně jako v předchozích letech, i tentokrát komerční pojišťovny svedou souboj o ceny v 7 oborových kategoriích, z nichž pak vzejde celkový vítěz. Letošní rok však nabízí i jednu novinku, kterou je zvlášť hodnocená kategorie Pojistný produkt roku.
Seznam oborových kategorií | |
---|---|
|
|
Souboj tradičních rivalů
Předchozí ročníky zcela ovládly dva největší tuzemské pojišťovací subjekty, a to Kooperativa a Česká pojišťovna. V šestileté historii této ankety titul Pojišťovna roku získala čtyřikrát Kooperativa, zbývající dva ročníky patřily České pojišťovně.
Zda se podaří prolomit tuto nadvládu těchto dvou pojišťoven a kdo se stane nejlepší pojišťovnou roku 2006, to se dozvíme 23. dubna 2007 v hotelu Olympik Artemis, kde proběhne slavnostní vyhlášení výsledků. Vyhlášení proběhne za přítomnosti jak zástupců jednotlivých pojišťoven a médií, tak i samotných hlasujících, tj. registrovaných pojišťovacích makléřů.
Bližší informace o soutěži, její historii, pravidlech nebo nominovaných produktech naleznete na stránkách www.acpm.cz.