Nové balíčky KB - vše za jeden poplatek

16.03.2007 | , Komerční banka
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

V těchto dnech uvádí Komerční banka na trh dva nové balíčky produktů a služeb pro individuální klienty - Extra konto a Premium konto. Oba balíčky jsou typu „all inclusive“, kdy za jeden poplatek klient získá všechny produkty a služby, které opravdu potřebuje.

Pro oba nové balíčky je společné, že klient neplatí žádné poplatky za transakce zadané přes internetové nebo mobilní bankovnictví, stejně tak mu není účtován poplatek za došlé platby. Zdarma je také zadávání, změny nebo rušení trvalých příkazů k úhradě prostřednictvím internetu, samozřejmostí jsou rovněž nulové poplatky za vklady hotovosti na všech pobočkách KB.

„Nové balíčky pro nás znamenají další krok k naplnění naší dlouhodobé strategie zjednodušování a zpřehledňování účtovaných poplatků. Již na počátku roku 2004 jsme jako první z velkých českých bank odstranili poplatek za zrušení účtu. Postupně jsme zrušili celou řadu dalších poplatků, které do našeho sazebníku byly zařazeny v minulosti a již neodpovídaly obchodní politice banky,“ uvedla Monika Truchliková, vedoucí marketingu pro retailové bankovnictví Komerční banky.

„Při sestavování balíčků vycházíme především z výzkumů chování našich klientů a všeobecného vývoje zájmu lidí o bankovní služby a produkty jako takové. Nejdůležitější je vždy namixovat to správné složení ve správném poměru. Proč by měl klient platit v rámci balíčku za služby, které v praxi nikdy nevyužije? My jsme využili své jedenáctileté zkušenosti s balíčky a připravili jsme naše nové balíčky tak, aby lépe odpovídaly typickému chování klientů, pro něž jsou určeny,“ dodává Monika Truchliková.

První balíček služeb a produktů přinesla KB svým klientům již v roce 1996. A-konto bylo svou skladbou určeno především movitějším klientům, kteří právě takovou službu na trhu postrádali. Následující rok přinesl balíček pro studenty a mladé lidi - Gaudeamus. Vývoj dalších let ukázal, že stále více nabývá na významu  přímé bankovnictví, a tak se internetové a telefonní bankovnictví  v roce 1999 stalo součástí dalšího nového balíčku Expreskonto. Za dva roky poté vznikl první balíček zahrnující také spořící konto Ideal konto a v roce 2002 Perfekt konto, první balíček se 2 výběry z bankomatů KB zdarma. Následující rok zaměřila KB svou pozornost na děti a představila Dětské konto.


Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy