Kyobo Auto zaujímá vedoucí pozici na jihokorejském trhu přímého pojištění motorových vozidel s více než 800 000 klienty, příjmy ve výši 278 miliónů euro a s podílem na trhu přesahujícím 30%.
Jen za posledních pět let získali přímí distributoři 12 % jihokorejského individuálního trhu pojištění motorových vozidel, který je druhým největším v Asii a jedním z těch, které v průběhu posledních 10 let zažily velmi silný a trvalý růst.
„Akvizice Kyobo Auto je vynikající příležitostí, jak vstoupit v pozici lídra na jihokorejský trh přímého majetkového & úrazového pojištění, který je jedním z nejrychleji se rozvíjejících a nejvíce rozvinutých trhů pojištění proti škodám v celé Asii, a jak zásadním způsobem rozšířit okruh operací, které společnost AXA realizuje v oblasti majetkového & úrazového pojištění (P&C) v rámci celého regionu,“ uvedl Philipee Donnet, ředitel pojišťovny AXA pro asijsko-pacifický region.
„Kyobo Auto si vydobyla velice silnou konkurenční pozici založenou na kombinaci silného zaměření na spokojenost zákazníka, úspěšného marketingu a konkurenceschopné nabídky. Jsme velice potěšeni, že můžeme přivítat týmy Kyobo Auto a naším záměrem je využít efektivní platformu, kterou vytvořili, pro další rozvoj činností společnosti AXA v oblasti majetkového & úrazového pojištění v celé Asii,“ dodal Philipee Donnet.
Následně po této akvizici bude AXA Group sloužit více než 2 miliónům klientů prostřednictvím přímé distribuce operací majetkového & úrazového pojištění v celosvětovém měřítku.
Realizace této transakce podléhá schválení místních regulačních orgánů.