Do první pětice patří ještě agentury Comtech Group a Leo Burnett Advertising (LBA). Výsledky průzkumu ČTK poskytl odborný týdeník Strategie, který soutěž pořádá společně s Asociací komunikačních agentur.
V průzkumu odpovídalo celkem 131 zadavatelů reklamy. Reklamní agentury byly hodnoceny celkem v šesti kategoriích. Patřily sem mimo jiné tvůrčí schopnosti, přínos práce agentury pro obchody jejich klientů, schopnost poskytovat marketingové poradenství nebo umění agentury propagovat sebe sama.
Účastníci průzkumu z řad firem hodnotili agentury známkami jako ve škole od jedničky po pětku, průměrné známky pak byly přepočítány podle významu kategorie.
Nejlepší známku v kategorii tvůrčích schopností agentury dostal Kaspen a poté LBA a Mark BBDO. Nejlepší přínos pro byznys svých klientů jeví podle průzkumu Kaspen, rmg:connect a LBA. Nejlepší schopnost propagovat sama sebe má agentura Underline, Euro RSCG a opět LBA.
Výsledky průzkumu budou započítány do celkových výsledků soutěže Agentura roku 2006. O pořadí rozhodují také body za úspěchy na mezinárodních a tuzemských soutěžích kreativity a ekonomická výkonnost agentury měřená útratami klientů za reklamu v médiích v loňském roce.
V loňském roce se Agenturou roku 2005 stala právě Mark BBDO, která v historii soutěže zvítězila již potřetí, což se dosud žádnému účastníku soutěže nepovedlo. Druhou příčku obsadil vítěz za léta 2003 a 2004 Euro RSCG, třetí byla LBA, která zvítězila v prvních dvou ročnících.