Německá spotřebitelská důvěra v dubnu stoupne -GfK

28.03.2007 | , Reuters
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Německá spotřebitelská morálka příští měsíc stoupne díky rostoucímu optimismu ohledně mzdových vyhlídek a ústupu obav z dopadu zvýšené daně z...

...přidané hodnoty, uvedl ve středu institut pro průzkum trhu GfK.

Do budoucna orientovaný ukazatel norimberské GfK, založený na průzkumu mezi 2000 Němci, za duben stoupl na 4,4 bodu ze sestupně revidovaných 4,3 bodu za březen.

Ukazatel tak nedosáhl na odhad ekonomů oslovených Reuters, kteří čekali vzestup indexu na 4,5 bodu z původně uváděných 4,4 bodu za březen.

Německá vláda od 1.ledna zvýšila daň z přidané hodnoty na 19 procent ze 16 procent.

[BERLÍN/Reuters/Finance.cz]

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK