Nejlepší firemní prezentaci měly loni Škoda, T-Mobile a Vodafone

05.04.2007 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 5. dubna (ČTK) - Nejlepší firemní prezentaci měly v loňském roce společnosti Škoda Auto, T-Mobile a Vodafone. V soutěži Zlatý středník si odnesly po dvou oceněních, dalších 21 firem získalo některou z dalších prvních, druhých a třetích cen v celkem devíti kategoriích. Do soutěže se letos přihlásily firmy s 165 publikacemi, což je o 13 více než loni. Výsledky dnes večer vyhlásil pořadatel, profesní sdružení PR klub, v pražském divadle Archa.

Dvě první ceny získal mobilní operátor Vodafone, a to - stejně jako loni - za nejlepší časopis určený pro zákazníky a letos i za svou výroční zprávu. Škoda Auto letos obhájila vítězství v kategorii interních novin a měla i druhý nejlepší firemní katalog. T-Mobile měl nejlepší on-line prezentaci a získal i jedno třetí místo v kategorii interní časopis.

Nejlepší interní časopis měla loni společnost Lesy ČR. Mezi časopisy určenými pro obchodní sféru zvítězila firma Import Volkswagen Group. Nejvíce uznání mezi firemními katalogy získala firma AC Expo, v kategorii Firemní profil byla první firma Menhart, která vytvořila profil skupiny Skanska. V kategorii určené pro státní, veřejnou a neziskovou sféru bylo první statutární město Ostrava, které tak obhájilo své loňské prvenství.

Odborná porota udělila také tři zvláštní ocenění. Za nejlepší obrazovou výbavu připadlo společnosti Volvo Auto Czech, za nejlepší titulní stranu jej získala Telefónica O2. Zvláštní cenu za za nejlepší grafickou úpravu patří firmě Menhart.

Soutěž Zlatý středník hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků či služeb zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Největší zájem byl letos o kategorie Nejlepší interní časopis s 31 soutěžícími a Nejlepší časopis pro obchodní sféru, kde jich bylo o čtyři méně.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK