"Nový koncept prodejen nám umožní spojit výhody klasických kamenných prodejen, jako je osobní kontakt s prodavačem, s výhodami internetu, který minimalizuje náklady na provoz," řekl deníku mluvčí firmy Bohuslav Komín.
Společnost chce v prodejnách ušetřit za pronájem, skladovací prostory i za personál. Zboží bude nabízet za ceny, které jsou běžné u internetových prodejců. Ty jsou často o 15 až 20 procent nižší, než doporučené ceny v kamenných obchodech.
"Rozhodně je to projekt, který může být úspěšný. Zejména nyní, kdy je pro spoustu lidí, kteří zatím na internetu nenakupují, hlavním argumentem fakt, že si zboží nemohou osahat," řekl HN Jan Vetyška z Asociace pro elektronickou komerci, která sdružuje internetové prodejce.
V roce 2006 koupilo v Česku přes internet odhadem 1,5 milionu zákazníků zboží za přibližně 14 miliard Kč. Elektronika se na tomto čísle podílela téměř čtvrtinou.