"TÚ při určování výše pokuty kromě jiného přihlédl k tomu, že zájemci o služby O2 neměli k dispozici včas aktuální a transparentní informace o tarifu, čímž byla porušena jejich práva a O2 zároveň získala dočasnou konkurenční výhodu proti ostatním poskytovatelům služeb," poznamenal Vavro. Tři další pokuty v celkové výši 90.000 Sk dostala společnost například za to, že nezveřejnila samostatně ceník pro služby přístup k internetu či přenos dat.
Proti rozhodnutí může společnost do 15 dní podat rozklad, o kterém by rozhodl šéf úřadu. Operátor rozhodnutí TÚ zatím nekomentoval, podle své mluvčí Hany Hejskové tak učiní později.
Podle dřívějších informací Telefónice hrozila za pozdější zveřejnění ceníku pokuta do tří milionů korun. Společnost ho měla zveřejnit nejpozději 15 dní před zahájením provozu, který odstartovala začátkem února. Za necelé tři měsíce provozu operátor získal více než 400.000 aktivních zákazníků.