On-line B2B (business to business) obchody představují velmi efektivní typ obchodování, do kterého je současně zapojeno velké množství prodávajících a nakupujících. Tato elektronická tržiště jsou organizována jednou nebo více uživatelskými skupinami, investory nebo vládními organizacemi. Renomovaní světoví analytici předpovídají, že internetové obchodování během několika málo let rozhodujícím způsobem ovládne celosvětový obchod.
O tom, že B2B obchodování zažívá velký boom, svědčí i výsledky českého internetového tržiště Kommarket, které je napojeno na největší světovou firemní databázi Kompass. Ta v současné době obsahuje firemní prezentace celkem 2,1 milionů dodavatelů ze 70 zemí, z toho je 27 000 tuzemských. Prostřednictvím Kommarketu obchodují nejen významné české firmy, ale dlouhodobě jej využívají i české úřady státní správy. Během prvních šesti týdnů letošního roku přes Kommarket nakoupilo 536 českých firem, což je více než dvojnásobek než v celém roce 2006. Za dva roky svého působení bylo přes Kommarket celosvětově odesláno na 3000 poptávek a tendrů v celkovém objemu 4,2 mld. korun.