Síť českých autocenter AAA Auto prodala ve zmiňovaném období 10.048 vozů a její obrat činil 1,71 miliardy Kč, což je meziročně o 11 procent více. Obrat AAA Auto na Slovensku stoupl o 56 procent na 610 milionů Sk (asi 510 milionů Kč) a počet prodaných aut vzrostl o 61 procent na 3998. Společnost dále působí také v Polsku, Maďarsku a Rumunsku.
Zlepšení čtvrtletních výsledků připisuje předseda představenstva společnosti AAA Auto Anthony James Denny expanzi do nových regionů a také vývoji zákaznických preferencí.
V uplynulém čtvrtletí společnost AAA Auto změnila výkupní systém. Nyní prověřuje 107 technických parametrů vykupovaných vozů. Firemní IT odborníci začali také zavádět nový informační systém Navision, který se dá aplikovat do informační sítě v dalších evropských zemích. To přispívá k centralizaci všech informací o jednotlivých vozech a službách a ještě více urychlí a zefektivní celý proces výkupu a prodeje.
V roce 2006 prodala skupina AAA Auto 61.165 aut, výše obratu činila 9,89 miliardy Kč a počet zaměstnanců 3000. V roce 2006 byla zvolena za jednu ze 100 nejsilnějších značek České republiky.
V březnu společnost AAA Auto koupila dvojku na českém bazarovém trhu, firmu Auto Diskont, která se zaměřuje především na ojetiny do 150.000 korun. Auto Diskont vstoupil na trh před dvěma roky a loni prodal 2535 vozů a utržil 242 milionů korun.
Další konkurenti AAA, jako jsou Auto Esa nebo Euroauto, zatím loňské výsledky nezveřejnili. Internetový prodejce auto-plus, který se zaměřuje na ojetiny koncernu VW, loni zvýšil prodej o 15,6 procenta na 13.265 vozů.