Růst výnosů podpořila zejména mobilní součást, kde firma pokračovala v převádění zákazníků předplacených služeb na lukrativnější tarifní. "V segmentu pevných linek jsme zaznamenali další nárůst výnosů v oblasti vysokorychlostního připojení, a rostly také aktivity v oblasti podnikových řešení. To vedlo k obratu trendu výnosů v pevném segmentu, které poprvé dosáhly téměř stejné výše ve srovnání se stejným obdobím minulého roku," uvedl generální ředitel Jaime Smith.
Výnosy z mobilního podnikání firmy vzrostly o 4,8 procenta na 7,6 miliardy korun. Celkový počet zákazníků se zvýšil meziročně o 3,1 procenta na 4,84 milionu. Počet tarifních klientů vzrostl o pětinu na 1,97 milionu. Výnosy z měsíčních poplatků se zvýšily o 8,7 procenta na 1,7 miliardy a příjmy z hovorného vzrostly o 6,1 procenta na 2,8 miliardy. Mobilní konkurence zatím výsledky nezveřejnila.
Příjmy z pevných linek poklesly o 0,1 procenta na 7,5 miliardy korun. O zastavení propadu v této oblasti se zasloužil nárůst výnosů z internetu a IT služeb, který vyrovnal pokles u tradičních hlasových služeb. Výnosy z internetu vzrostly o 20,7 procenta na 951 milionů Kč. Výnosy z hlasových služeb naopak poklesly o 9,4 procenta na 2,4 miliardy. Celkový počet telefonních linek meziročně poklesl o 18,8 procenta na 2,29 milionu.
Zejména kvůli rozjezdu slovenské mobilní pobočky vzrostly náklady společnosti o 5,8 procenta na 8,2 miliardy korun. Během února a března získal třetí slovenský mobilní operátor 387.000 klientů. Počet zaměstnanců skupiny klesl o 6,1 procenta na 9501 lidí.
Za celý letošní rok firma očekává růst výnosů o jedno až tři procenta a mírný pokles hrubého provozního zisku. Telefónica chce pokračovat v integraci fixních a mobilních služeb a služeb, jako jsou vysokorychlostní internet a televize přes pevné linky, které by zpomalily odchod zákazníků z pevných linek.