...internetového připojení a telefonních linek spolu s příjmy z reklamy portálu AOL.
Největší mediální skupina na světě uvedla, že zisk klesl na 1,2 miliardy dolarů neboli 31 centů na akcii z 1,5 miliardy čili 32 centů na akcii před rokem.
Po odečtení příjmů z prodeje aktiv jako německé divize AOL pro telefonické připojení k internetu činil zisk 22 centů na akcii, zatímco ekonomové oslovení firmou Reuters Estimates odhadovali v průměru zisk 20 centů na akcii.
Výsledky za první kvartál loňského roku zahrnovaly zisk šest centů na akcii pocházející z prodeje aktiv a podílů ve firmách.
Tržby stouply o devět procent na 11,2 miliardy dolarů, zatímco analytici čekali výsledek 11,1 miliardy.
Reklamní tržby AOL, ostře sledovaný údaj, vyskočily v prvním kvartále o 40 procent na 549 milionů dolarů.
[YORK/Reuters/Finance.cz]