Škoda vyvezla 135.603 vozů, což odpovídá 84 procentům produkce, TPCA v zahraničí prodala plných 99,5 procenta výroby a v ČR skončilo jen 364 aut.
"Nárůst výroby byl zaznamenán ve všech kategoriích. Potěšitelné je, že vedle pravidelně rostoucí produkce osobních a malých užitkových automobilů a autobusů vzrostly v minulých letech stagnující nákladní vozidla a motocykly," uvedl ředitel sdružení Antonín Šípek.
Výroba nákladních aut vzrostla o 77,5 procenta na 742 vozů, přičemž 579 aut nese značku Tatra a 163 Avia. Produkce motocyklů, která je v současnosti výhradně soustředěna v týnecké Jawě, pak stoupla o 346,5 procenta na 317 strojů. Z toho 297 motocyklů směřovalo na export.
Autobusová výroba se zvýšila o 41,9 procenta na 752 vozidel. Z toho 668 autobusů vyrobilo Iveco CR, tedy bývalá Karosa, a 80 vozidel SOR Libchavy.
Celkový výroba vozidel v Česku vzrostla o 7,1 procenta na 246.843 vozů všech kategorií. Export přitom vzrostl o 11,1 procenta na 220.115 vozidel.