O obchodním vedení budou rozhodovat také jednatelé. Společnosti Petrotrans, s.r.o. a Benzina, s.r.o. budou mít po změně právní formy dva jednatele a společnost Unipetrol Doprava, s.r.o. bude mít tři jednatele. Dozorčí rada v těchto společnostech nebude s tím, že její působnost budou vykonávat přímo společníci.
Jednateli Benziny se stali Martin Durčák (40 let) a Jan Mikulec (53). Za Transpetrol budou jednat Václav Slavík (44) a Radek Nechleba (34), za Unipetrol Dopravu pak Karel Surma (46), Luboš Kučera (35) a Miroslav Hájíček (36).
Jediným společníkem Benziny je společnost Unipetrol, společníky Petrotransu jsou Benzina (99,38 procenta) a Unipetrol (0,62 procenta). Společníky firmy Unipetrol Doprava jsou Chemopetrol (99,88 procenta) a Unipetrol (0,12 procenta).
Výše základního kapitálu společností Petrotrans a Unipetrol Doprava zůstala beze změny, ve společnosti Benzina se základní kapitál nepatrně zvýšil o 704 korun na 900,779 milionu korun. Změna právní formy nebude mít negativní vliv na závazky společností vůči jejich věřitelům, uvedla Lagronová.
Mezi výhody právní formy společnosti s ručením omezeným patří z pohledu vlastníka to, že společníci mají právo přijímat rozhodnutí i mimo valnou hromadu, mají zákonem zajištěné právo požadovat a získávat informace týkající se společnosti a mají právo vykonávat přímý dozor nad podnikáním.
Unipetrol se v roce 2005 stal součástí polské skupiny PKN Orlen, která je největším zpracovatelem ropy ve střední Evropě. Skupina se zaměřuje především na zpracování ropy, distribuci pohonných hmot a na petrochemickou výrobu. V roce 2006 vykázal Unipetrol výnosy 95 miliard Kč a jeho čistý zisk činil 1,6 miliardy Kč.