Akcie Delty se až do dneška obchodovaly jen jako takzvané "pink sheets". Tak se říká cenným papírům na přepážkovém trhu, kde jsou akcie firem, které nejsou schopny nebo ochotny plnit požadavky provozovatelů burz. Delta během soudní ochrany před věřiteli pracovala na restrukturalizaci, která ji stála asi tři miliardy dolarů a umožnila ji vrátit se mezi elitu.
Delta Air Lines je třetím největším leteckým přepravcem ve Spojených státech a v průběhu restrukturalizace odrazil nepřátelskou nabídku na převzetí, snížil náklady i počet zaměstnanců. Změnil také svůj letový plán a zatímco ztrátové linky zrušil, nové přidal. Pravidelná linka do Prahy je jednou z těch nových.
Index leteckých společností, který sestavuje burza Amex, na začátku ledna vystoupil na tříleté maximum, od té doby ale ztratil asi 25 procent hodnoty. Podle analytiků proto vstup akcií Delty pravděpodobně není nejlépe načasován, protože většina investorů se americkým aerolinkám nyní vyhýbá a kupuje zahraniční přepravce.
Investoři v leteckém sektoru spoléhali na vlnu fúzí a akvizic, úspěšná obrana Delty před nabídkou konkurenčního přepravce US Airways Group ale tato očekávání zhatila. V poslední době navíc poptávka po letecké dopravě v USA nepatrně klesla, podle expertů zřejmě kvůli vyšším cenám letenek.
Akcie Delty se po zahájení obchodování prodávaly až za 21,95 USD, zatímco jejich kurz při zápisu na burzu NYSE Euronext byl stanoven na 20,40 USD. Akcie ale celý zisk neudržely a později se pohybovaly kolem 20,90 USD, což byl nárůst kolem 2,5 procenta. Někteří analytici ale pokládají nynější cenu za příliš vysokou, když se vezmou v úvahu kurzy akcií ostatních dopravců ve Spojených státech a jejich vyhlídky na další růst.