Vyplývá to z tabulky stovky největších zadavatelů inzerce uvedených v příloze měsíčníku Trend Marketing a týdeníku Marketing&Media s názvem Top Značky na základě monitoringu médií TNS Media Intelligence.
Do první pětice největších inzerentů patří další výrobce pracích a čistících prostředků a kosmetiky Henkel s 867,3 milionu korun. Mezi deset největších zadavatelů patří dále Unilever, L'Oréal, Volkswagen, Nestlé a Reckitt Benckiser.
Vodafone tak zdvojnásobil své výdaje na reklamu proti roku 2005, kdy vystupoval pod dřívějším jménem Oskar. Přejmenování souviselo s prodejem společnosti od kanadské TIW do rukou skupiny Vodafone. Na konci loňského roku mimo jiné Vodafone zaujal veřejnost i odborníky svými reklamními televizními spoty s Petrem Čtvrtníčkem na téma "falešných sobů".
Do televizních spotů Vodafone investoval 869,8 milionu korun, tedy téměř polovinu ze všech svých reklamních výdajů. Více za TV spoty utratil Procter&Gamble (1,3 miliardy korun) a Telefónica 02 (1,04 miliardy korun). Čtvrtým největším TV inzerentem byl Henkel (867,3 milionu), pátým T-Mobile (684,1 milionu korun).
Druhou největší sumu Vodafone ze svých výdajů za reklamu vydal za reklamu v tisku, a to 584,3 milionu korun. Zhruba o 40 milionů méně investovala za tento způsob reklamy Telefónika 02, třetí je Volkswagen s 373 miliony.