Firmám, které si uvědomují, že nestačí přistupovat k zákazníkům jako k jednolité mase, slouží již delší dobu metody a přístupy KAM (key account management). Pomohou odhalit rozdíly mezi jednotlivými zákazníky a problémy. Pomohou Vám dodávat nejen výrobky, ale stát se partnerem již při řešení potřeb. Vždyť nároční VIP klienti vyžadují úplně jiný přístup. Je to právě dodatečný servis služeb, který pomáhá vytvořit bariéry Vašim konkurentům. Naučte se na svoje výrobky a služby dívat očima klienta, nikoli prodejce.
Pokud přemýšlíte nad tím, že byste u Vás ve společnosti zřídili pracovní pozici Key account manažera nebo jste tam již učinili a potřebujete získat doplňující informace, tak právě Vám jsou určeny kurzy z certifikovaného cyklu Key account manažer. Na semináři „Nástroje, metody a techniky manažerů pro klíčové zákazníky“, který se koná 15. - 16. května v Praze, se naučíte používat metody KAM v praxi. Dozvíte se, jak detekovat klíčové zákazníky, jak zjistit jejich potřeby. Zjistíte také, jak pro Vaše klíčové zákazníky vypracovat plán rozvoje. Celým kurzem Vás odborně povedou zkušení přednášející z praxe Milan Brabec (Cleverlance Enterprise Solutions) a Miloslav Šašek (Air Liquide CZ).
Cyklus pokračuje za tři týdny dalším kurzem – „Umění vyjednávání s klíčovými zákazníky“ (7. - 8. června). Tento seminář je zaměřen na speciální soft skills, které jsou ve vztahu s KA potřeba. Pomocí případových studií, které řeší sami účastníci, se dozvídají čeho si během jednání všímat a jak reagovat. Jak se buduje důvěra a jaké různé strategie mohou při vyjednávání použít, aniž by ohrozili úspěch jednání nebo dokonce zničili pracně budovaný vztah. Těšit se můžete na uznávaného a oblíbeného odborníka na problematiku komunikace a vyjednávání Oswalda Schorma a Stanislava Perglera, KAM z Královského pivovaru Krušovice.
Pro více informací o dalších zajímavých kurzech a trénincích navštivte webové stránky www.topvision.cz