Počet zákazníků se meziročně zvýšil o desetinu na 5,1 milionu. V prvním čtvrtletí firma získala 60.000 nových klientů. Počet lukrativnějších tarifních zákazníků se pak meziročně zvýšil o 41 procent na 1,9 milionu. Právě zaměření na tarifní klienty se podle vedení firmy odrazilo v růstu tržeb a zisku. Průměrný příjem na zákazníka stagnoval na 469 Kč měsíčně.
T-Mobile tak uhájil pozici jedničky na trhu podle počtu zákazníků. Konkurenční O2 zvýšila celkový počet zákazníků meziročně o 3,1 procenta na 4,84 milionu. Počet tarifních klientů vzrostl o pětinu na 1,97 milionu. Výnosy z mobilního podnikání vzrostly o 4,8 procenta na 7,6 miliardy korun. Vodafone zatím výsledky neoznámil.
"V nadcházejících měsících budeme pokračovat ve strategii zaměřené na nabídky pro specifické skupiny zákazníků," uvedl generální ředitel Roland Mahler s tím, že se firma zaměří na služby, jako je volání po třetí minutě bez hovorného nebo rozšíření roamingového programu Cestovatel.
Majoritním vlastníkem T-Mobile je skupina T-Mobile International. Zhruba 39 procent akcií drží Radiokomunikace.