ČTÚ chystá průzkum spokojenosti zákazníků pošty

11.05.2007 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 11. května (ČTK) - Český telekomunikační úřad chystá rozsáhlý průzkum, který by měl zhodnotit spokojenost zákazníků České pošty a jejich očekávání do budoucna. Průzkum úřad zadal společnosti GfK a výsledky by měly být známy v červenci, řekl předseda úřadu Pavel Dvořák.

Průzkum by měl rovněž zjistit očekávání podnikové sféry ve vztahu ke službám pošty a úroveň konkurenčního prostředí na trhu poštovních služeb. Zároveň by měla agentura vytvořit soustavu ukazatelů, umožňujících dlouhodobě a systematicky sledovat postavení České pošty u jejích zákazníků.

Vedle toho chystá úřad pravidelnou hodnotící zprávu plnění ukazatelů pošty, jako je doba doručení, množství otevřených přepážek a podobně. Výsledky chce úřad před vydáním s podnikem konzultovat. Loňská zpráva byla k podniku výrazně kritická. Pošta se podle ní špatně starala o své zákazníky, neposkytovala jim dostatek informací a často porušovala i platnou legislativu.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK