"Vylučuji, že bych ze své funkce do tendru nějak zasahoval. Nikoho v Lesích neznám," řekl deníku Soukup. O střet zájmů by se podle něj jednalo v případě výběrového řízení pořádaného ministerstvem školství nebo jím řízenou organizací.
Agentura Médea bude pro státní lesy následující dva roky nakupovat prostor v médiích. Lesy ČR chtějí za reklamu utratit přes 90 milionů korun. Hlavním kritériem výběru v tendru byla nabízená cena. Marže agentury se obvykle pohybuje kolem jednoho až dvou procent z realizovaných nákupů, agentury však jdou podle MfD často s cenou dolů kvůli posílení své pozice na trhu.
Soukupa do funkce jmenovala ministryně Dana Kuchtová ze Strany zelených, které jeho agentura před loňskými volbami půjčila na kampaň devět milionů korun. Médea pracovala ale také pro další strany s výjimkou KSČM. Peníze půjčené na kampaň zelení podle Soukupa splatili už loni v srpnu.