Nový dětský program bude vysílat 14 hodin denně, a to bez reklam. "Zákazníci UPC Direct ho naleznou v základní nabídce Rodina," uvedl Malina. Nabídka Rodina stojí 689 korun měsíčně.
Podle Maliny bude mít program výchovně-zábavnou formu, na níž se podílí i dětští psychologové. Díky tomu a také "pozitivnímu emocionálnímu náboji" by měl podle Maliny program této televizní stanice napomáhat k rozvíjení komunikačních a poznávacích schopností nejmenších dětí.
V UPC Direct nyní vysílá devět dětských programů - kromě bebe tv také Minimax, Jetix a Jetix Max, KiKa, Nick, Super RTL, Boomerang a Cartoon Network. "Dětský český kanál není, domácí producenti jej nedělají," řekl Malina.
Prvním obdobným českým programem, zaměřeným na děti a mládež, tak zřejmě podle dostupných informací mohla být stanice TV Pohoda, která loni v dubnu získala licenci pro zemské digitální vysílání (zkráceně DVB-T) a měla začít vysílat do května. Vinou soudních sporů kolem udělování licencí ale stanice stejně jako pětice dalších o licence přišly, vysílat nezačaly, a nyní není jasné, zda a kdy se jim licence vrátí.
O tom, že jistá část vysílání bude zaměřena na děti, uvažovala i Česká televize, a to rovněž v souvislosti s nastupujícím digitálním zemským vysíláním a se spuštěním svého dalšího kanálu. Již dříve zástupci vedení ČT uvedli, že případný pátý kanál by mohl kombinovat program dětský, vzdělávací a archivní.