Při prvním pohledu je patrné, kde a jaké informace návštěvníci naleznou. Webové stránky jsou navrženy tak, aby se návštěvníci k hledaným informacím dostali za co nejkratší dobu a maximálně 2 až 3 prokliky získali kontakt na konkrétního finančního poradce RSTS.
„Naše nové webové stránky jsou uživatelsky přátelské. Snažili jsme se co nejvíce je přizpůsobit lidem, kteří se v bankovní terminologii tolik neorientují. Kladli jsme důraz na srozumitelnost textů, logicky řešenou strukturu, ve které se návštěvník velmi rychle zorientuje, a také na přehlednost. Propracované jsou i kontakty na jednotlivé finanční poradce, kteří se stávají i tzv. průvodci webu,“ sdělil Tomáš Vášáry, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny.
Na domovské stránce se lze jednoduše prokliknout na část s informacemi pro fyzické (Lidé) nebo právnické osoby (Firmy). Snazší orientaci napomůže i příjemně laděné barevné rozlišení. Hlavní část webu je věnovaná kompletní produktové nabídce. Již na hlavní stránce je nabídka členěna podle situace, ve které se klient, ale i neklient může nacházet. Jednoduše a hlavně rychle se lze prokliknout do sekce, která ho nejvíce zajímá. Stačí si jen vybrat z nabídky – například chystá-li se na větší rekonstrukci, drobnější opravy, rád by výhodně financoval nákup nemovitosti nebo se dozvěděl co nejvíce o tom jak spořit a zhodnocovat své úspory. Přístup k požadovaným informacím, jak o produktové nabídce, tak i k získání kontaktu na konkrétního finančního poradce umožní návštěvníkovi z hlavní strany jediný proklik.
„Přes sekci Kontakty v horním menu a mapu rozdělenou podle krajů ČR lze snadno nalézt nejbližší poradenské místo, finančního poradce nebo například externího odhadce nemovitostí. Návštěvník stránek určitě ocení, že zvolený kraj se uloží do paměti jeho počítače. V praxi to znamená, že při přechodu mezi jednotlivými databázemi již není třeba znovu vybírat kraj – informace relevantní k již dříve zvolenému kraji se zobrazí automaticky. Navíc si počítač výběr pamatuje, i když se návštěvník z webových stránek odpojí a přihlásí se ze stejného počítače třeba za týden. Zvolený kraj je samozřejmě možné kdykoli změnit,“ uvedla Monika Dovoleová z marketingového oddělení Raiffeisen stavební spořitelny při výčtu předností nových stránek.
Zajímavostí je také „průvodce webem“. Tím se stává ten finanční poradce, kterého si z databáze Kontaktů návštěvník zvolí. Provázet a zobrazovat se mu bude při listování v hlavní produktové části webu. I zde platí, že výběr finančního poradce si počítač pamatuje i po zavření webových stránek. Vybrat si kdykoli jiného finančního poradce je možné i v tomto případě.
Na webových stránkách nechybí ani kontaktní údaje o společnosti, přístup do on-line služeb, tiskové zprávy či fotografie ke stažení nebo úvěrová kalkulačka. Prostřednictvím odkazů je možné navštívit i stránky projektu na podporu a zkvalitnění bydlení Raiffeisen Styl (www.raiffeisenstyl.cz) nebo portálu o bydlení Svět bydlení (www.svet-bydleni.cz).
Autorem nových webových stránek je marketingové oddělení Raiffeisen stavební spořitelny a společnost NetDirect s.r.o.