Student Agency provozuje sedm vnitrostátních autobusových spojů, dva zajíždějí i na Slovensko a do Rakouska. V dálkové autobusové dopravě má nyní asi 20procentní podíl, odhadl Jančura. Podnákladové ceny podle Peciny škodí soutěži na trhu a mohou zlikvidovat konkurenci. Později, až bude mít daná firma monopol, může ceny znovu zvednout, a doplatí na to zákazníci, popsal Pecina jednu z metod zneužívání dominance.
V minulosti sama Student Agency bojovala s nekalou konkurencí. Antimonopolní úřad už se zabýval sporem firmy s ČSAD Liberec. Severočeská firma neumožňovala žlutým autobusům zajíždět na nádraží, Student Agency to svým zákazníkům už tehdy kompenzovala jízdenkami za korunu.
Tehdy se ÚOHS podnákladovými cenami nezabýval. Nyní už je ale Student Agency v jiném postavení, i když nejspíš na žádné z linek není dominantem, soudí Pecina. Kromě autobusů jezdí také vlaky, připomněl Jančura. Právě kvůli vlakové konkurenci se firma rozhodla prvním deseti cestujícím z každého autobusu na trase Ostrava-Praha a zpět zaručit jízdenku za jednu korunu. Běžná cena je přitom 290 Kč. "Na této trase zatím nedokážeme konkurovat vlakům," uvedl Jančura.
Stejné podmínky platí u Student Agency i pro linku Brno-Ostrava a zpět. Od pondělka platí výhoda jen pro prvních pět zákazníků. Zvýhodněnou cenu firma nabízí také na trase z Karlových Varů do Prahy a zpět, sleva je ale v tomto případě dočasná, podotkl Jančura. Ve všech případech jsou ale linky ziskové, ujistil.