Podíl lukrativnějších tarifních zákazníků firmy se podle mluvčího Jakuba Hrabovského ve srovnání s minulým čtvrtletím udržel na podobné úrovni a tvoří asi 53 procent z celkového počtu. Během 1. čtvrtletí v kalendářním roce 2007 byl průměrný měsíční výnos na zákazníka Vodafonu 613 Kč.
"Výsledky hospodaření svědčí o tom, že být fér vůči všem zákazníkům se vyplácí. Jsme si ale vědomi toho, že situace na plně saturovaném trhu si žádá inovativní řešení a nové přístupy," uvedl generální ředitel Vodafonu Grahame Maher. Potenciál pro další rozvoj je podle něj v segmentu nabídek pro firemní klientelu a službách, které umožní konvergenci mezi mobilním světem a oblastí internetu.
Vodafone CR vznikl na začátku minulého roku přejmenováním mobilního operátora Oskar. Nadnárodní skupina Vodafone Oskara koupila od kanadské TIW.