Společnost nabízí služby prostřednictvím tzv. pevné předvolby operátora. Zákazník si nastálo na ústředně nastaví směrování hovorů do sítě Euphony. Podle internetových stránek firma nabízí volání z pevné linky po ČR za 1,25 Kč za minutu ve špičce a za 70 haléřů mimo špičku. Dominantní Telefónica O2 ve svém programu Standard nabízí volání za 1,58, respektive 0,75 Kč.
Euphony zahájila činnost ve Velké Británii v roce 1998 po liberalizaci telekomunikačního trhu. V roce 2006 měla společnost 900.000 zákazníků a tržby 103 milionů liber, tedy 4,3 miliardy Kč. V České republice má Euphony 29.000 zákazníků, které získala na začátku tohoto roku převzetím alternativního operátora Option One.
Společnost nebuduje vlastní technickou infrastrukturu, ale nakupuje volné kapacity u tradičních operátorů. Partnerem v ČR je společnost GTS Novera. Své služby nabízí prostřednictvím obchodních zástupců, které odměňuje podle počtu získaných zákazníků a provolaných minut.
Firma, která nyní působí v osmi zemích, chce ČR využít k expanzi do dalších východoevropských států. V nejbližší době hodlá vstoupit na slovenský trh. Českou pobočku vede bývalý ředitel SPT Telecomu Jiří Makovec.