Duplicitní zaúčtování se podle serveru může dotknout velkého množství klientů bank, kteří během minulého víkendu použili platební kartu. Problémy s duplicitním zaúčtováním u svých klientů potvrdily Aktuálně.cz Česká spořitelna i Komerční banka.
"Jde o chybu při přenosu dat ke zpracovateli transakcí v Itálii. Systém nahlásí chybu při přenosu, a proto se data pošlou ještě jednou. Peníze posíláme zpátky - nejpozději dnes," řekl serveru mluvčí ČSOB Milan Tománek.
ČSOB toto chybné zaúčtování sama opraví. Pro všechny majitele karet, kteří na svém bankovním kontu zaznamenali dvojí zaúčtování transakce, platí, že by se měli na svoji banku s reklamací obracet až v případě, že problémy se zaúčtováním budou přetrvávat i na konci tohoto týdne, píše server Aktuálně.cz.