Osobní vozy, většinou v provedení kombi, doplněné o přepážku v zavazadlovém prostoru a výztuže skel, tvoří v kategorii lehkých užitkových zhruba dvě třetiny registrovaných aut.
Nejprodávanější značkou v obou kategoriích zůstává Škoda Auto. Zatímco prodej osobních vozů značky poklesl o šest procent na 20.292 aut, v kategorii lehkých užitkových vozidel zvýšila prodej o 19 procent na 5314 vozů.
Druhou nejprodávanější značkou osobních vozů byl Renault s prodejem 3407 aut, následuje Volkswagen s 3051 prodanými vozy, Peugeot (2912) a Ford (2777). Mezi lehkými užitkovými se za Škodou umístily značky Volkswagen s 2550 vozy a Ford s 2468 prodanými auty.
Prodej nákladních aut se zvýšil z loňských 4367 vozidel na 4404 aut, odbyt autobusů naopak poklesl z loňských 344 vozů na 296 vozů.