Podle Hodače nyní všeobecně převládá názor, že by se pražské letiště mělo bezezbytku prodat. "Už se o tom hovořilo," sdělil. Stát by si přitom v nově vzniklé akciové společnosti neponechal žádný podíl. Podle Hodače se letiště bude prodávat poté, co získá pozemky pro novou vzletovou a přistávací dráhu. Ty nyní z velké části vlastní finanční skupina Penta.
Státní podnik Letiště Praha nyní prochází přeměnou na akciovou společnost, a poté jej čeká odstátnění, o kterém vláda rozhodla loni na podzim. Jakou formou se privatizace uskuteční, není zatím jisté. Při přípravě na prodej se na letišti udály zásadní změny ve vedení podniku. Novým generálním ředitelem se počátkem června stal Miroslav Dvořák, který si jako svého poradce přivedl Petra Vlasáka z ČSOB.
Letiště Praha je s loňským miliardovým čistým ziskem jedním z nejúspěšnějších podniků, které dosud patří státu. Zároveň je to největší vzdušný přístav v nových členských zemích Evropské unie. Loni jím prošlo rekordních 11,5 milionu cestujících. Do Ruzyně nyní létá 51 aerolinií, které zajišťují spojení do 120 měst po celém světě. Ruzyňské letiště zaměstnává 2255 lidí.