V západní Evropě prodala automobilka 173.392 vozů, což je nárůst o 11,8 procenta. V Německu vzrostl prodej o 15,4 procenta na 58.423 vozů, v Belgii o 27,9 procenta na 8831 a ve Španělsku o 9,6 procenta na 14.935 aut.
Nejvíce rostl prodej na rozvíjejících se trzích ve střední a východní Evropě, kde Škoda Auto prodala 115.960 vozů, což je o 16,4 procenta více než loni. O 7,2 procenta vzrostl odbyt v Asii a zámoří. Škodovka tam prodala celkem 21.710 vozů. Téměř 6000 jich skončilo v Indii, přes 3400 v Egyptě a 2260 vozů prodala Škoda v Turecku.
Mezi nejprodávanější modely patří podle automobilky Škoda Octavia, které se za prvních šest měsíců roku prodalo 146.772 kusů v 94 zemích. O 3,6 procenta vzrostl také zájem o Superb, který si letos pořídilo 11.095 lidí. Škody Roomster se prodalo 33.528 kusů a pro novou verzi Fabie se rozhodlo 15.887 zákazníků.
Loni vyrobila Škodovka celkem 556.433 aut, letos by jich mělo být přes 600.000. Od května proto automobilka zavedla mimořádné sobotní směny.