Podle zástupců Budvaru pololetní jsou výsledky téměř čtyřikrát lepší než vývoj na českém pivním trhu. Ten podle odhadu Českého svazu pivovarů a sladoven vzrostl v prvním pololetí o tři procenta.
Prodej Budvaru v Česku se opírá především o výčepní pivo a světlý ležák Budweiser Budvar. K dobrým výsledkům částečně přispělo i uvedení nové značky výčepního piva Pardál, který se zatím prodává jen v jižních Čechách.
Budějovický Budvar je třetí největší pivovar v Česku a patří mezi přední domácí exportéry piva. Loni zvýšil vývoz o sedm procent na rekordních 556.000 hektolitrů piva. Celkový výstav vzrostl o pět procent na 1,151 milionu hektolitrů piva. Hrubý zisk pivovaru se meziročně zvýšil o 15 procent na 267,2 milionu korun. Od roku 1991 investoval Budvar do modernizace a rozvoje asi tři miliardy korun.