SETKÁNÍ VÝROBCŮ A OBCHODNÍKŮ NA NEUTRÁLNÍ PŮDĚ

07.08.2007 | , Atoz Event
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Dne 21. června 2007 se v Letenském zámečku v Praze uskutečnil již třetí ročník RETAIL BUSINESS MIXERU pořádaný společností Atoz Event, a časopisem Zboží&Prodej.

Setkání více než dvou set padesáti zástupců maloobchodních řetězců, výrobců FMCG, dodavatelů do retailu, výzkumných a poradenských agentur a dalších lidí úzce spojených s retailem, které proběhlo v neformální atmosféře Letenského zámečku, bylo jedinečnou příležitostí k získání nových či  prohloubení stávajících kontaktů a vzájemné výměně názorů.

Večer ve stylu zahradní párty na neutrální půdě a letní bouřkové počasí přispělo k otevřené komunikaci mezi obchodními partnery a sblížení dvou zdánlivě odlišných pólů ve světě retailu – výrobců a maloobchodních řetězců. Večer byl zahájen krátkým proslovem Jany Lvové, Area Manager Visa Europe pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko, o službě „Visa cash back“, která je novinkou na našem trhu.
Pro účastníky byl připraven bohatý program her ,soutěží, show, relaxu a žhavých novinek z trhu – Visa turnaj ve fotbale (human soccer) pro týmové hráče, hra monopoly s kartami Visa, soutěž o nejrychlejšího zabijáka kachen na simulátoru střílení,  soutěž o nejhezčí úsměv večera –fotografování a vyvolání v místě, soutěž o nejlepší cappucino, speciální sportovní masáže, a řada dalších překvapení jako grilovací show a lahůdky thajské kuchyně, ochutnávka vína, bary nabízející prémiové skotské  a irské whisky na ledu či ve výtečných koktejlech, stánek s kávovými speciály a nealkoholické drinky od společnosti Kofola. Na závěr nechyběla ani barmanská show a tombola pro všechny zúčastněné.

„Jsme rádi, že jsme letos mohli být partnerem akce Retail Business Mixer, jež je jednou z nejvýznamnějších akcí v oblasti retailu v České republice. Tato akce pro nás byla také jedinečnou příležitostí představit zástupcům obchodních řetězců novou službu Visa cash back. Ta nabízí držitelům karet Visa možnost výběru menších částek hotovosti přímo na pokladnách během každodenních nákupů v supermarketech i v menších obchodech a  u čerpacích stanic. Služba přinese velké výhody jak spotřebitelům, tak obchodníkům, kterým sníží objem hotovosti v pokladnách, což  sníží riziko krádeže a zároveň usnadní cash flow,“ dodala Jana Lvová, Area Manager Visa Europe pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. 

Třetí ročník Retail Business Mixeru se těšil velkému zájmu sponzorů. Hlavním partnerem byla společnost Visa Europe. K dalším partnerům patřily firmy Willson & Brown, DHS – Data, Hardware, Software, World Class, SONY, Editel, TNT post ČR s.r.o., PPM Europe a.s., JAMESON, CHIVAS REGAL, Ballantines, United Brands, F.W.Tandoori spol. s r.o., Kofola a.s., Alois Dallmayr Kaffe a Friendlyway.
Mediální partneři byly časopisy Zboží & Prodej, Retail Biz, Horeka, Spiritor a informační servery Finance, Kamworld, Spotřebitel a Q magazín.

V případě zájmu o bližší informace, prosím, kontaktujte:
Atoz Event s.r.o., Jana Kotyzová
Tel.: +420 246 007 233, Mobil: +420 739 661 471, E-mail: jana.kotyzova@atoz.cz

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Konference