"Probíhá technická závada, na které se intenzivně pracuje. Mohu vám doporučit přihlásit se do aplikace později. Bližší informace nemáme k dispozici," sděluje telefonní asistentka.
"V tuto chvíli vám k tomu nemohu nic říct," řekla serveru Romana Ondrůšková z tiskového oddělení Komerční banky.
Přímé bankovnictví Komerční banky využívá přes 851.000 lidí, což je více než polovina všech klientů banky. Z toho internet využívá podle údajů z prvního pololetí letošního roku více než 370.000 lidí, kteří loni provedli téměř 34 milionů transakcí o objemu 2,3 bilionu korun.
Výpadek postihl minulé úterý i Českou spořitelnu. Té však vypadly téměř všechny sítě. Lidé nemohli vedle internetového bankovnictví využívat ani bankomaty, zavřeny byly i některé pobočky, připomněl server.