Nabídka motorů bude zahrnovat tři zážehové pohonné jednotky, 1,2 12V HTP/51 kW, 1,4 16V/63 kW a 1,6 16V/77 kW, a tři vznětové agregáty 1,4 TDI PD/51 kW, 1,4 TDI PD/59 kW a 1,9 TDI PD/77 kW. Schází tedy nejslabší motor z Fabie hatchback 1,2 HTP/44 kW. Všechny motory pracují s pětistupňovou manuální převodovkou. Na přání je možno verzi 1,6 16V/77 kW vybavit také šestistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic. Pro oba výkonnější vznětové motory – 1,4 TDI PD/59 kW a 1,9 TDI PD/77 kW – je k dispozici také filtr pevných částic.
Škoda Fabia Combi I vs. Fabia Combi II | Fabia Combi I | ŠFabia Combi II | Rozdíl |
Délka [mm] | 4232 | 4239 | +7 |
Šířka [mm] | 1646 | 1642t | -4 |
Výška [mm] | 1452 | 1498 | +46 |
Rozvor [mm] | 2462 | 2462 | 0 |
Zavazadlový prostor [l] | 426/1225 | 480/1460 | +54/+235 |
Nová Fabia Combi je ve srovnání s předchozím provedením o 7 mm delší, o 4 mm užší a o 46 mm vyšší. Délka činí 4239 mm, šířka 1642 mm a výška 1498 mm.
O 54 litrů větší je zavazadlový prostor se základním objemem 480 litrů. Při sklopených zadních sedadlech činí jeho objem 1460 litrů. To odpovídá nárůstu o 235 litrů oproti předchozímu modelu.
Vedle nového designu, který navazuje na model hatchback, nabízí nový model také několik praktických a komfortních prvků. Mezi jeho silné stránky patří především prostor pro cestující na zadních sedadlech, větší zavazadlový prostor (480 l/1460 l), množství odkládacích prostorů, materiály použité v interiéru nebo roleta pro zakrytí zavazadlového prostoru se stejným způsobem ovládání jako u Octavie Combi.
Jak jsou na tom konkurenti? Koho ohrozí nová Škoda Fabia Combi? První pohled na rostoucí konkurenci na trhu malých kombi je v článku Nová Škoda Fabia Combi: nebude na trhu sama (stručné srovnání s konkurencí).
Pro první generaci Fabie Combi se dosud rozhodlo více než 630.000 zákazníků na celém světě. Ve výrobě zůstane minimálně do konce roku 2007.