Na růstu prodeje se podle ředitele obchodu a distribuce Plzeňského Prazdroje Otakara Bindera podílelo i letošní teplé počasí. "Díky teplému počasí významně rostl v prvním pololetí prodej typicky dovolenkových a grilovacích balení," řekl Binder. Například o 17 procent vzrostl prodej plechovkového a o 65 procent prodej takzvaných multipack balení.
Samotný Pilsner Urquell zaznamenal meziroční růst exportu o 11 procent. "Hlavními zahraničními trhy zůstávají tradičně Německo, USA a Slovensko. Na mapě exportu také přibylo několik nových zemí: piva z portfolia Plzeňského Prazdroje lze nyní koupit i v Albánii, Gruzii a Černé Hoře," vyjmenoval mluvčí.
Na domácím trhu vzrostl meziročně prodej značek Plzeňského Prazdroje o 4,8 procenta a podle Bechtina je v souladu s vývojem pivního trhu. "Nejprodávanější značky českého piva - Gambrinus - se v prvním pololetí 2007 prodalo o 2,2 procenta více než ve stejném období loňského roku, prémiová značka Pilsner Urquell si polepšila v meziročním srovnání o čtyři procenta," dodal.