Obousměrná komunikace přes chat probíhá stejně jako by se jednalo o telefonický hovor, kdy lze klientům sdělit například informace k jejich osobním účtům, úvěrům, případně dalším produktům a službám. Aplikace Chat OnLine je k dispozici na internetovém portálu GE Money http://www.gemoney.cz/ge/cz/chat. Zájem o tuto formu komunikace je veliký, což dokládá 1500 obsloužených klientů během prvních 10 dnů provozu.
„V dnešní době převažující elektronické komunikace, v době ICQ či Skype, chceme vyjít vstříc klientům, kteří takovou formu upřednostňují.Jde především o mladé lidi, klienty na dovolených v cizině, ženy na mateřské dovolené nebo vytížené manažery. Chat on-line je koncipován jak pro naše stávající zákazníky, tak pro zájemce, kteří požadují obecné informace o našich produktech nebo službách. Jen během prvních deseti dnů služby využilo již 1500 klientů,“ řekl Aleš Matějka, projektový specialista GE Money Bank.
Přihlášení zákazníci v Chat OnLine jsou bezpečně identifikováni a lze jim sdělovat konkrétní informace k vedeným produktům a službám. Doposud bylo klientům možné sdělit pouze obecné informace a odkázat je na telefonický kontakt nebo osobní návštěvu pobočky. V tuto chvíli je chat provozován ve spolupráci zákaznickým call centrem GE Money - v Ostravě.
Mezi unikátní funkčnosti chatu patří i možnost zaslání klientem požadovaného dokumentu nebo formuláře v elektronické podobě, a to v rámci probíhajícího „rozhovoru“. Každý klient si také může svůj probíhající chat kdykoli uložit ve formátu PDF, nebo vytisknout na své tiskárně.
Zájemci o informace se mohou do aplikace přihlásit jako stávající klienti nebo anonymní uživatelé. Stávající klient musí zadat konkrétní informace o své osobě (např. jméno, datum narození, číslo účtu, číslo smlouvy nebo IČO) a je vždy ověřen dle typu dotazu. Při poskytování konkrétních informací ke stávajícím smlouvám nebo účtu GE Money Bank postupuje dle zákona č. 101/2000 Sb. a chat je zabezpečená aplikace, podobně jako je tomu např. u internetového bankovnictví, takže informace a osobní údaje klientů nemohou být nijak zneužity.
Služba je určena všem klientům a zájemcům o služby GE Money Bank, GE Money Multiservis a GE Money Auto. Provozní doba aplikace Chat OnLine je každý všední den od 8:00 do 20:00 a o víkendech od 9:00 do 18:00.