Výstav pro domácí trh stoupl proti loňsku o 3,8 procenta na 8,15 milionu hektolitrů a podle pivovarníků tomu značně napomohlo příznivé počasí. Prodej v zahraničí dosáhl 1,78 milionu hektolitrů, meziročně o 4,2 procenta více.
Největší část exportu, téměř 37 procent, směřovala do Německa. Druhým největším odběratelem bylo Slovensko, kam putovalo přes 16 procent vývozu. Třetím příčku obsadila Anglie s podílem zhruba osmi procent. Pivo z Česka se vyváží také do Spojených států, Švédska či Ruska, ale třeba i na britské Panenské ostrovy nebo do afrického Beninu.
Největšími domácími producenty piva zůstávají Plzeňský Prazdroj, Pivovary Staropramen a Budějovický Budvar. Následují Starobrno, PMS Přerov, Drinks Union a Královský pivovar Krušovice.
Největší část produkce pro domácí trh, asi dvě třetiny, tvoří výčepní pivo, 29 procent představují ležáky. V zahraničí je naopak největší zájem o český ležák, jehož podíl na exportu činí 76 procent. Výčepní piva tvoří 21 procent prodejů. Dynamicky v Česku roste produkce nealkoholického piva.